Tryksager

Den perfekte markedsføring

I de fleste virksomheder foregår størstedelen af al kommunikation stadig på papir. Derfor er tryksager, i form af brevpapir, visitkort og brochurer noget af det første din virksomhed bør investere I og selvfølgelig også noget Creative Studio kan råde og vejlede dig i.

SALGSFREMMENDE MATERIALE

Til at understøtte din virksomheds identitet eller som led i en kampagne, er det essentielt at ramme din målgruppe der hvor de er. Er din målgruppe fx. unge i København, vil det være oplagt at lave reklamer på busstoppestederne ved universiteter, gymnasier mv. Skal du på messe, er der er stor konkurrence om deltagernes opmærksomhed. Det er derfor vigtigt med en stand der skiller sig ud, samt at de reklameartikler du uddeler ikke falder i ét med de øvrige.

REKLAMEARTIKLER
Hvis du ønsker at få mest muligt ud af dine penge når du bestiller reklameartikler, er det vigtigt at overveje følgende:
Ideen med reklamegaver er at øge salget. Men hvor går grænsen? Prisen på gaverne er ikke nødvendigvis proportionalt med stigningen i antallet af kunder. Skal gaven opfordre til salg, eller blot fungere som blikfang til at kunden læser ens materiale? Skal gaven relatere til produktet for at være effektiv?