Online markedsføring

Hvis du ikke vil begrænse dine kunder

Når du tænker markedsføring og branding af din virksomhed, er det umuligt at komme udenom den digitale verden. Dine kunder er online mere end 70% af deres vågne tid. Både på jobbet, mobilen og på den bærbare hjemme i sofaen.

Fordelene ved digital markedsføring er at dine kunder kan respondere (placere ordren) i det øjeblik de ser din annonce. Du begrænser ikke dine kunder med åbningstider, faste telefontider, ventekøer o.lign. Kort sagt holder din “butik” aldrig lukket, og du mister ikke dine kunder til konkurrenten fordi de er “gået forgæves”.

Investering for din forretning

Online markedsføring kræver ikke ekspertise, men engagement og vedholdenhed. Det er vigtigt at man yder noget for sine kunder, for at fastholde deres interesse. Alt efter branche og målgruppe, kan du med få midler målrette din kommunikation, således at du får flere nye kunder samt fastholder dine eksisterende kunders interesse. Facebook-konkurrencer, Google AdWords og bannerannoncering er en god måde at skaffe øget interesse blandt potentielle kunder. Nyhedsbreve og apps til smartphones med relevant indhold og funktionalitet, giver en øget service overfor eksisterende kunder, sørger for at du ligger frisk i deres bevidsthed og gør din virksomhed til det naturlige valg når der skal foretages genkøb.