Visuel identitet 2017-06-24T16:20:21+00:00

Visuel identitet

BRANDING I PRAKSIS
Vil du gerne stå stærkt i dine kunders bevidsthed?

En visuel identitet er din virksomheds ansigt udadtil, både overfor kunder, medarbejdere og samarbejdspartnere. Denne skal ikke opfattes som en begrænsning i din virksomheds hverdag, men derimod som et redskab, der forbedrer virksomhedens kommunikation.

GØR DET LET FOR DINE
KUNDER AT KØBE

Mennesker forelsker sig i mærker, stoler på dem og udvikler stærk loyalitet til dem.
På en gennemsnitlig dag udsættes dine kunder for 6.000 annoncer, og mere end 25.000 nye produkter hvert eneste år. Effektiv branding skaber genkendelighed, og hjælper dine kunder med at skære igennem de mange valgmuligheder.
En klar kommunikation udtrykker respekt for kunden, og gør det let at forstå funktioner og fordele.

GØR DET LET FOR
SÆLGERNE AT SÆLGE

Effektiv branding fungerer på tværs af målgrupper og kulturer, både internt såvel som eksternt. Brandingen skaber en klar bevidsthed om en virksomhed og dens styrker. En sammenhængende kommunikation på tværs af medier, sender et stærkt signal til kunden om et “stærkt fokus i virksomheden”, således virksomheden opfattes mere seriøs men også mere velkendt.

Det hjælper dine medarbejdere til at føle sig som en del af noget stort og det bliver DNA’en i hele din virksomheds eksistens, med andre ord er din virksomhed mere “salgsbar”, hvis du har en klar og strømlignet branding end hvis du sparer den væk.

KOM I GANG

Når du ønsker at udvikle din virksomheds identitet, skal du arbejde ud fra de fire grundlæggende spørgsmål:
Hvem er du?
Hvem bør kende dig?
Hvorfor skal de lære dig at kende?
Hvordan skal de opdage dig?

Er du til gør-det-selv?

Så god arbejdslyst!

Ellers kan du jo ringe til os

STYRKE

Branding er en investering, der plejer din virksomheds identitet, og styrker jeres profil på markedet.

SUCCES

En stærk identitet skaber øget opmærksomhed, anerkendelse og kundeloyalitet – hvilket danner grundlaget for succes.

VÆRDI

Identitet og omdømme anses for at være nogle af de mest værdifulde aktiver i et selskab.